خبرگزاری کار ایران

تصادف سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران کرج

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۰۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف سه دستگاه خودرو و مصدومیت شدید یک پسر بچه ۱۰ ساله خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تشریح جزییات حادثه تصادف گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران - کرج تقاطع اردستانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل مورد نظر رسیده و مشاهده می‌کنند یک دستگاه سواری پژو پارس به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه و پل که در روی آن در حال تردد بود و شکستن مقداری از گاردریل‌ها به سطح خیابان پایینی که خیابان اردستانی بود به ارتفاع ۵ متر سقوط کرده و در هنگام سقوط بر روی یک دستگاه خودروی سواری جک که در حال تردد در خیابان اردستانی بود برخورد کرده و باعث منحرف شدن خودروی جک می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خودروی جک بعد از انحراف از مسیر با یک خودروی ۲۰۶ برخورد می‌کند. داخل خودروی پژو پارس یک پدر و پسر حضور داشتند که پسر ده ساله به شدت آسیب دیده بود. پدر نیز کمی دچار مصدومیت شده بود.

ملکی ادامه داد: دو دستگاه خودروی دیگر نیز دچار خسارت‌هایی شده بودند که با حضور عوامل راهور برای بررسی علت حادثه در محل حاضر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز