خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

پاتک پلیس به ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران/ دستگیری عاملان اسیدپاشی روی خودروها

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۷۴

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری اوباشی که روی برخی خودروها اقدام به اسیدپاشی می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رحیمی گفت:‌ تمام کلانتری‌های پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۱۲ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در ۴۸ ساعت گذشته ۴۸۷ سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان ۱۱۹ دستگاه خودرو، ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم.

 وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح  رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و ۲۹۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

 رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما ۱۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

 وی در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از ۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند.

سردار رحیمی به توان تیراندازی مأموران پلیس تهران اشاره و اظهار داشت: در طی یک ماه گذشته برای ارتقای توان تیراندازی مأموران خود تلاش کردیم که هم‌اکنون میانگین نمره کسب‌شده از سوی مأموران پلیس تهران ۱۰ است. مأموران پلیس روزانه سلاح به‌دست می‌گیرند و به صورت آزمایشی و رسمی تیراندازی می‌کنند.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۵۰۰ سلاح مدرن آزمایشی خریداری شده و در اختیار مأموران یگان ویژه و پلیس‌های پیشگیری و آگاهی قرار گرفته؛ همچنین آخرین مدل سلاح‌های بادی و تپانچه برای تمرینات نمایشی مهیا شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت به دستگیری اوباشی که روی برخی خودروها اسیدپاشی می‌کردند اشاره و خاطرنشان کرد: اخیراً ۹ نفر که در منطقه خاک سفید تهرانپارس اقدام به این عمل می‌کردند،‌ دستگیری شدند که انگیزه‌شان درگیری گروهی و شخصی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز