خبرگزاری کار ایران

تاکید سردار رحیمی بر پژوهش در پلیس پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۱۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز با حضور در گردهمایی پژوهشی بازنشستگان پلیس پایتخت، فعالیت‌های پژوهشی در سطح مجموعه فرماندهی فاتب را امری مهم برشمرد و گفت: فلسفه وجودی فعالیت‌های دفتر تحقیقات کاربردی فاتب، بهبود کیفیت ماموریت‌های پلیس است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی، در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک هفته پژوهش به تمامی اندیشمندان درون و برون سازمانی و همچنین کارکنان دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پایتخت، برجستگی انسان را در تحول، تغییر و پیشرفت برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این که پلیس باید مدرن و به روز باشد، گفت: با کارآمدی، پژوهش و توانمندسازی علمی می توان پلیس پایتخت را به یک پلیس مدرن و امروزی بدل ساخت.

وی تصریح کرد: مسایل امروز در جهان، نیاز به استفاده از فنون و روش های علمی دارد و ما در صورتی موفق عمل خواهیم کرد که علم و تکنولوژی جدید را با تجربه عملی کارکنان پیشکسوت و بازنشسته پلیس تلفیق کنیم.

سردار رحیمی، با عنوان این مطلب که پلیس به دنبال تخصصی سازی و پیشرفت علمی است، گفت: ما به دنبال مطالعاتی هستیم که در کار پلیس اثربخش باشد و چالش ها و کاستی ها را شناسایی نماید تا ویژگی های یک پلیس کارآمد را مشخص کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، بیان داشت: دفتر تحقیقات کاربردی مجموعه ای پژوهشی و تحقیقاتی است که باید با انجام تحقیقات کیفی به نیروهای تحت امر فرماندهان کمک کند تا بهتر از گذشته فعالیت خود را انجام دهند و به انجام وظیفه بپردازند.

وی فلسفه وجودی دفتر تحقیقات کاربردی را، بهبود کیفیت ماموریت های پلیس پایتخت برشمرد و افزود: اقدامات، پژوهش ها و فعالیت های این دفتر باید کاربردی باشد چرا که نگاه فرماندهان کاربردی است، نه سمبولیک.

سردار رحیمی، با اشاره به موفقیت طرح های رعد، در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش سرقت، اظهار داشت: باید تلاش بیشتری در زمینه مساله شناسی و حل مساله صورت پذیرد و در این میان دفتر تحقیقات کاربردی فاتب باید بیش از گذشته نگاهی علمی – پژوهشی داشته باشد و راهکارهای جدید در خصوص طرح های انتظامی به فرمانده بدهد.

رئیس پلیس پایتخت، در پایان با تاکید بر استفاده از تجریبات بازنشستگان نیروی انتظامی و اندیشمندان برون سازمانی و درون سازمانی، گفت: اندیشمندان علمی خوبی در بدنه نیروی انتظامی مشغول به کار هستند که باید شناسایی شده و به همکاری دعوت و از ظرفیت و توانمندی آنها استفاه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز