خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

ملکی ۴۲ میلیارد تومان بیشتر از ارزش واقعی‌‌اش قیمت‌گذاری شده‌است!

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۳۵

عضو شورای شهر تهران از ارزشگذاری ملکی توسط شهرداری ۴۲ میلیارد تومان بیشتر از ارزش واقعی‌ آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: امروز تذکرم درباره ملکی است که در حال تهاتر با تعدادی از املاک سازمان بازنشستگی شهرداری است. این ملک متعلق به بخش خصوصی است و شهرداری قصد دارد این ملک را گرانتر از ارزش واقعی آن خرید کند.

او ادامه داد: ملک ۴۲ میلیارد تومان بالاتر از ارزش واقعی قیمت گذاری شده است. از سوی دیگر هزنیه صدور پروانه ۳۹ میلیارد تومان است، اما ۲۹ میلیارد تومان به آن تخفیف داده شده است.

رییس کمیسیون محیط زیست با اشاره به تغییر کاربری غیرقانونی ملک نیز افزود: این ملک در پهنه جی قرار دارد و بر اساس تبصره یک ماده ۲۱ برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری ارائه هر گونه طرح در پهنه فضای سبز که موجب آسیب و کاهش آن شود ممنوع است. در نتیجه شهردار مجاز نبوده است پرونده این ملک را به کمیسیون ماده پنج بفرستد.

حافظی افزود: در هر  حال کمیسیون ماده پنج به این ملک که در شبان واقع است مجوز ساخت هتل  داده است با سطح اشغال ۲۰ درصد و بیست طبقه اما برخلاف کمسیون ماده ۵، شهردار منطقه مجوزی با سطح اشغال ۳۰ درصد در ۲۵ طبقه صادر کرده که دوستان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز