خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه خبر داد:

تصویب ۳ دوره ورزشی مرتبط با معلولان در دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۵۴

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از تصویب ۳ دوره ورزشی مرتبط با معلولان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جمالزاده گفت: در این دانشگاه سه دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای تربیت مربی پایه بدنسازی معلولان، تربیت مربی پایه دو و میدانی معلولان وتربیت مربی پایه والیبال معلولان در این دانشگاه تصویب شد.

وی افزود: این برنامه های درسی در ۲۵۷ جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصویب شد.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: از جمله قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان رشته کاردانی ناپیوسته حرفه ای تربیت مربی پایه بدنسازی معلولان شامل آموزش اصول و تکنیک های بدنسازی در تیم های ورزشی معلولان، استعدادیابی معلولان در مدارس ویژه معلولان برای رشته بدنسازی و آماده سازی ورزشکاران دارای معلولیت برای رقابت های ورزشی متناسب با مشاغل قابل احراز مربی بدنسازی معلولان در تیم های پایه بدنسازی معلولان است.

جمالزاده عنوان کرد: اصول مربیگری معلولان، انواع معلولیت و طبقه بندی پزشکی ـ ورزشی، یادگیری حرکتی، آمادگی جسمانی معلولان و تربیت بدنی تطبیقی معلولان از جمله دروس این دوره است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: دانشجویان در این دوره ۵۱۲ ساعت آموزش در محیط کار واقعی را تجربه می کنند.

جمالزاده افزود: از جمله قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان رشته کاردانی ناپیوسته حرفه ای تربیت مربی پایه دو و میدانی معلولان، آموزش اصول و تکنیک های دو و میدانی در تیم های ورزشی معلولان، استعدادیابی معلولان در مدارس ویژه معلولان برای رشته دو و میدانی متناسب با مشاغل قابل احرازمربی دو و میدانی معلولان در تیم های پایه دو و میدانی معلولان است.

وی اضافه کرد: برخی از دروس تخصصی این دوره نیز شامل اصول مربیگری در دو و میدانی معلولان، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، دو و میدانی معلولان، تربیت بدنی تطبیقی معلولان، انواع معلولیت و کلاس بندی پزشکی ـ ورزشی در دوومیدانی  معلولان است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان این دوره نیز ۵۱۲ ساعت آموزش در محیط کار را تجربه می کنند.

جمالزاده در خصوص دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای تربیت مربی پایه والیبال معلولان نیز افزود: از جمله قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان این دوره، آموزش اصول و تکنیک های والیبال در تیم های ورزشی معلولان، استعدادیابی معلولان در مدارس ویژه معلولان برای رشته والیبال متناسب با مشاغل قابل احراز مربی والیبال معلولین در تیم های پایه والیبال معلولان است.

وی تاکید کرد: اصول مربیگری در والیبال معلولان، انواع معلولیت و کلاس بندی پزشکی ـ ورزشی در والیبال معلولان، والیبال معلولان، تربیت بدنی تطبیقی معلولان، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی برخی از دروس این دوره است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان این دوره نیز ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در محیط کار را می گذرانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز