خبرگزاری کار ایران

جذب یک مربی اوکراینی برای دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی

یک مربی اوکراینی به کادر فنی تیم ملی دوومیدانی معلولان اضافه شد تا هدایت سه ملی‌پوش این تیم را برای آماده‌سازی و اعزام به پارالمپیک بر عهده بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، پاولو یانیشوسکی مربی دوومیدانی اهل اوکراین که با تخصص کاری در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به ایران آمده تا در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی دوومیدانی معلولان کشورمان، هدایت مستقیم سه عضو این تیم را عهده‌دار شود.

جاوید احسانی شکیب، مهران نکویی و سامان پاکباز سه عضو تیم ملی در ماده پرتاب وزنه هستند که برای شرکت در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شوند. طبق تصمیم گیری انجام شده، این سه دوومیدانی کار پارالمپیکی تمرینات خود را زیر نظر مستقیم این مربی اوکراینی پیگیری خواهند کرد.

یک ماه اول حضور پاولو یانیشوسکی در ایران به صورت آزمایشی خواهد بود. در صورتی‌که نتیجه به دست آمده از حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی دوومیدانی و همراهی کردن سه ملی‌پوش پرتاب وزنه مثبت ارزیابی شود، همکاری وی با این تیم تا زمان اعزام به محل برگزاری پارالمپیک و در جریان این بازی‌ها ادامه خواهد یافت.

دوومیدانی معلولان ایران با کسب 19 سهمیه از مسابقات جهانی قطر (10 سهمیه) و مسابقات بین‌المللی فزاع و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات (9 سهمیه) برای شرکت در پانزدهمین دوره پارالمپیک در ریودوژانیروی برزیل آماده می‌شود.

 

کد خبر : ۳۸۳۵۲۰