خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا؛

تفتیان: برای تمدید روادیدم به تهران خواهم آمد+ عکس

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۱۱

سریع ترین مرد ایران اردوی تدارکاتی‌اش را زیر نظر مربی مطرح اروپایی در فرانسه پیگیری می کند و از شرایط حاکم بر اردوی کمپ پاریس رضایت دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان در این خصوص اظهار داشت: از 15 بهمن ماه اردوی آماده سازی ام را زیر نظر" گی اونتانون" مربی بزرگ فرانسوی آغاز کردم وشکر خدا شرایط اردو در کمپ پاریس ایده آل است و فقط مشکلات جزیی ای چون دوری از وطن و دلتنگی است که گاهی آزار دهنده است. البته در مقابل با هدف بزرگی که در سر دارم این مشکلات اصلا اهمیت چندانی ندارد، چرا که در این مدت چیزهای زیادی دور از وطن آموخته ام که امیدوارم جامه هدف به همه آنها بپوشانم.
سریع ترین مرد ایران در توصیف ارزیابی روابطش با مربی اروپایی گفت: اونتانون فردی بزرگ و با شخصیت است و در مدت کوتاهی که تازه به کمپ آمده بودم، سعی داشتم بیشتر روابطم را با او هماهنگ کنم و خوشبختانه در مدت کوتاهی این اتفاق افتاد و الان هم رابطه خوب و نزدیکی با هم داریم.

تفتیان: برای تمدید روادیدم به تهران خواهم آمد+ عکس


تفتیان در اشاره به چگونگی تمریناتش با اونتانون افزود: مربی ام انسان دلسوز و با اخلاقی است و سعی دارد تا بدون در نظر گرفتن ملیت من، تمام داشته هایش را ارایه کند. او اهداف بزرگی برای آینده من در سر دارد و این یک نقطه مشترک بین من و اونتانون است. روی نقاط ضعف و قدرت من پس از ارزیابی اولیه، برنامه ریزی کرده ایم و در مورد رفع اشکالات تکنیکی در حال تمرین و تکرار هستیم. استارت ها و دویدن های اصلاحی را در زمان بندی های مختلفی برنامه ریزی کرده ایم و اصلاح این اشکالات به طور حتم نیاز به زمان و دقت زیادی دارد. زمان بندی و تمرینات خاصی را هم برای اصلاح این تکنیک ها در مدت زمان معینی کردهایم و امیدوارم بهترین بهره را از تجربیاتش ببرم.

تفتیان: برای تمدید روادیدم به تهران خواهم آمد+ عکس


حماسه ساز دوی سرعت ایران در بازی های المپیک ریو به مدت زمان برگزاری اردویش در اروپا اشاره کرد و گفت: اردوی آماده سازی ام تا اواخر فروردین ماه در اروپا ادامه خواهد داشت و بعد به اجبار برای تمدید روادیدم به مدت 14 روز به تهران می آیم و با توجه به برنامه ریزی های مربیام و با هماهنگی مسوولین فدراسیون دوباره به فرانسه برمی گردم.
تفتیان در خصوص حضورش در مسابقات پیش از رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با هماهنگی اونتانون و فدراسیون در صورت صلاحدید برای ارزیابی سطح آمادگی ام در مسابقات داخلی یا خارجی شرکت خواهم کرد و سعی می کنم بهترین عملکردم را برای اثبات شایستگی هایم ارایه کنم.
وی در پایان در مورد کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: پیش بینی برای رسیدن به اهداف سخت است ولی تمام تلاشم را خواهم کرد تا پاسخ زحمات فدراسیون، مربی و خانوادهام را به بهترین شکل بدهم. همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد و امیدوارم آن روز، روز خوبی برای من دو و میدانی ایران باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز