خبرگزاری کار ایران

تاکید خانچرلی بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حریم شهروندان

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۱۱

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان را هدف نهایی پلیس برشمرد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی در جمع روسا، معاونان و فرماندهان انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه تعامل پلیس با مردم مایه گسترش امنیت پایدار و مقابله با ترفندهای دشمنان قسم خورده میهن اسلامی است، گفت: با تکیه بر مشارکت مردم می توان گام های مؤثر و مستحکمی در تأمین امنیت پایدار برداشته و جامعه ای امن، آرام، بانشاط و با حداقل جرایم و آسیب ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط نقش مهمی در موفقیت کارکنان در اجرای ماموریت های محوله دارد، تصریح کرد: نظم و انضباط اساس کار نیروی انتظامی است و بدون شک داشتن انضباط معنوی، تعهد و مسئولیت پذیری را در پی خواهد داشت.

خانچرلی ادامه داد: عمل کردن و سرلوحه قرار دادن حسن خلق ، مهم و ضروری است و چنانچه کارکنان پلیس حسن خلق را در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های تعیین شده سرلوحه کار خود قرار دهند بسیار موفق خواهند بود و نتیجه بهتری را به دست خواهند آورد.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حریم شهروندان اظهار داشت: اعتماد مردم به پلیس زمانی محقق می شود که مردم آرامش و احساس امنیت را بطور ذهنی و فکری درک کنند و این امر موجب اعتماد مردم که سرمایه پلیس است را کسب خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت : پلیس بایستی بیش از پیش در جهت خدمت رسانی به مردم از همه امکانات خود استفاده و تلاش کند تا ضمن رسیدگی سریع به مشکلات مردم حقی از آنان ضایع نشود.

خانچرلی گفت: همه ما باید از فرصتی که در لباس نیروی انتظامی برای خدمت به مردم در اختیار داریم استفاده کنیم و خدمات انتظامی را به نحوی شایسته و توأم با ادب و احترام و در شأن مردم ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز