خبرگزاری کار ایران

گام بلند بنیاد خیراندیشان فاطمی جهت خدمت رسانی به مردم

کد خبر : ۲۳۲۵۲۳

مراسم هم اندیشی مدیران شهرستان ورامین و قرچک با مسوولان بنیاد خیراندشان فاطمی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص قشر کارگر، مسوولان و مدیران ارگانهای مختلف و به میزبانی شهرستان ورامین پایه ریزی شد، غلامحسین بازیاری، مشاور عالی بنیاد خیراندیشان فاطمی، به تشریح اهداف این موسسه جهت آگاه سازی در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر زحمت کش کارگر پرداخت.

به گزارش ایلنا, وی گفت: این بنیاد جهت خدمت به اقشار کم درآمد جامعه به ویژه کارگران بنا نهاده شده است تا بتواند گامی هرچند کوچک برای این عزیزان بردارد.

بازیاری ادامه داد: گسترش اندیشه خیرخواهانه با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی در کنار فرهنگ سازی مقوله انسان دوستی از جمله اهداف این بنیاد در نظر گرفته شده است که فعالیت آن به صورت رسمی از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی در دستور کار می‌باشد.

مشاور عالی بیناد اظهار داشت: اولین گام در این راستا احداثکمپ اعتیادی بود که در شهرستان اسلامشهر تاسیس شد تا بتوان جامعه را عاری از هرگونه مواد مخدر کرد.

او افزود: گستره فعالیت این مرکز بیشتر در استان تهران متمرکز خواهد بود که هم اکنون پروژه‌هایی نیز در شهرستان‌های ورامین، قرچک و به احتمال فراوان پیشوا خواهیم داشت.

بازیاری گفت: ساخت مجتمع مسکونی ۷۵۶ واحدی شهرک فاطمیون واقع در بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین که مقرر گردیده جهت واگذاری به قشر کارگر در نظر گرفته شود از جمله برنامه‌های مدون بیناد در نظر گرفته شده است.

دبیراجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ورامین و قرچک در ادامه این برنامه اظهار داشت: تاسیس این بنیاد و فعالیت آن تاثیر بسزایی در خدمت رسانی به اقشار زحمت کش به خصوص کارگران خواهد داشت که این امید می‌رود با حمایت مسوولان منطقه این روند همچنان ادامه یابد.

حیدر مظاهری افزود: ورامین و پیشوا دارای کارگران زحمت کشی است که از داشتن مسکن محرومند که خوشبختانه بیناد خیراندیشان فاطمی در اقدامی تحصین برانگیز اقدام به ساخت مجتمع مسکونی جهت واگذاری به آنان کرده است.

شهردار جوادآباد نیز گفت: بنده بعنوان یک مسوول در بخش جوادآباد از تاسیس این مجتمع بسیار خرسندم؛ چراکه علاوه بر کمک به کارگران زحمت کش این بخش نیز از لحاظ فیزیکی دچار تحولات عظیمی خواهد شد.

مهدی کچویی ادامه داد: مجموعه شهرداری جوادآباد از بدو آغاز به کار این مجموعه همکاری لازم را در دستور کار خود قرار داده و این قول را می‌دهیم تا پایان کار از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین – پیشوا و قرچک نیز در این مراسم اظهار داشت: باید برای خدمت به مردم کوشا بود و تحت هر شرایطی جهت تسهیل در امور زندگی آنان گام برداشت.

سید حسین نقوی حسینی افزود: انجمن‌هایی در این عرصه ورود پیدا کرده‌اند که جای خوشحالی را به بار آورده و باید براین اساس مسوولان نیز همت گمارده و با همکاری با این مجموعه‌ها شرایط را برای خدمت رسانی به اقشار کم درآمد فراهم آورند.

این مسوول گفت: مردم این منطقه، مستحق بهترین‌ها هستند که باید در راستای حفظ منافع آنان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بنیاد خیراندیشان فاطمی نیز اظهار داشت: خدا را شاکرم این توفیق نصیب‌مان شده تا در عرصه خدمت گذاری به مردم بتوانیم گام برداریم.

رضا قشقایی ادامه داد: این مجموعه با هدف حمایت از قشرهای مختلف، همچون خانواده‌های بی‌سرپرست، بد سرپرست، بیماری‌های خاص و کارگران کم درآمد تاسیس شده تا با تدوین اهداف مورد نظر و ایجاد ساختارهایی مناسب جهت رفع محرومیت زدایی و کمک به آنان خدمت رسانی را در دستور کار قرار دهیم.

این مسوول اذعان داشت: تاکنون اقدامات مناسبی را در این خصوص به انجام رسانده‌ایم که می‌توان به اهدا سبد کالا، برقراری حقوق ماهیانه به اعضاء خانواده‌های تحت پوشش، پرداخت کمک هزینه در امور خرید دارو، تحصیلات و تهییه جهیزیه، خدمات مشاوره‌ای گفتار درمانی و روان‌شناسی، کارآفرینی و اشتغال زایی اشاره داشت.

قشقایی گفت: برنامه‌های دیگری نیز در دست اجرا داریم که ساخت مدرسه هشت کلاسه در منطقه محروم جوادآباد و تجهیز کتابخانه های‌ای بخش، تاسیس تعاونی مسکن برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند و بسیاری دیگر از موارد از جمله آن است.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بنیاد خیراندیشان فاطمی در پایان اظهار داشت: امیدواریم این بنیاد با حمایت مردم و مسوولان جهت خدمت رسانی به افراد محروم جامعه یاری گر این بنیاد باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز