خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

برای دست‌یابی به توسعه پایدار نیازمند جذب حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۷

محور اصلی فعالیت ادارات دولتی، خدمت‌رسانی به مردم است، مردم ایران، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و همه مسؤولان باید برای خدمت هرچه بهتر به این مردم شریف، از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: برای دست‌یابی به توسعه پایدار نیازمند جذب حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی در حاشیه جلسه شورای اداری استان ودر نخستین روز کاری خود در این مسئولیت گفت: خدمت در این حوزه به عنوان خط مقدم سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بسیار گسترده است و امیدواریم با حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی، شاهد ایجاد فضایی بانشاط برای فعالیت تمامی جریان‌ها باشیم که نتیجه آن در ‌‌نهایت وحدت و وفاق اجتماعی و امنیت پایدار خواهد بود.
وی هدف از مسؤولیت در نظام اسلامی را خدمت‌ به مردم عنوان کرد و افزود: محور اصلی فعالیت ادارات دولتی، خدمت‌رسانی به مردم است، مردم ایران، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و همه مسؤولان باید برای خدمت هرچه بهتر به این مردم شریف، از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.
شبستری خیابانی امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در حد توان و جایگاه خود این امنیت را حفظ کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امروز باید به سوی امنیت پایدار پیش برویم نه پایداری امنیت، اضافه کرد: نیازی به ایجاد وضعیت امنیتی در داخل کشور به استثنای مسایل مرزی و مبارزه با تحرکات خارجی نیست، بلکه باید احساس امنیت در جامعه به وجود آید، البته با کسانی که مخل امنیت نظام بوده و خطوط قرمز نظام را زیر پا بگذارند بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: همه مردم و جوانان، فرزندان این آب و خاک هستند و با وجود سلایق و نظرات مختلف، از کسانی که در چارچوب نظام و قانون عمل می‌کنند با آغوش باز استقبال می‌کنیم و سعی خواهیم کرد از ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را ببریم.
شبستری با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور در دست مردم است، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند باید با دنبال جذب حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به سمت تحقق توسعه پایدار حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه خط مشی‌ها توسط رهبر انقلاب مشخص می‌شود، ادامه داد: سعی خواهیم کرد پلی باشیم بین مردم و مسؤولان، هیچ کس به خاطر سلایق سیاسی حذف نخواهد شد و از همه نیرو‌ها در جایگاه خود و براساس شایستگی، استفاده خواهد شد، باید بستر تفاهم، تعامل، همکاری و همگرایی بیشتر در جامعه فراهم شود.
پا به صحنه «آزمون خدمت» گذاشته‌ایم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه برای خدمت و کسب رضایتمندی مردم پا به صحنه «آزمون خدمت» گذاشته‌ایم، افزود: از همین امروز با جدیت کارمان را شروع کرده‌ایم و از دوستان و همکاران نیز تقاضا دارم که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، از نصب هرگونه بنر تبریک و آوردن دسته گل، خودداری نموده و هزینه‌هایی را که صرف تبریک به اینجانب می‌کنند، صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان کنند.
شبستری با تاکید بر اینکه برای بازدیدهای ضروری و کاری، بعد از وقت اداری در خدمت عزیزان خواهم بود، افزود: صمیمانه‌ترین تبریکات برای بنده در این مسؤولیت خطیر، همراهی صادقانه در مسیر خدمت‌ به مردم و تسهیل و تسریع امور جامعه و جلب رضایت مردم است و همه دستگاه‌های اداری باید این اصول را در رأس برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز