خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس‌راه راهور ناجا:

محور مهران به ایلام یکطرفه شد/ انتقال زائران به سمت مهران مقدور نیست

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۷۲

رییس پلیس‌راه راهور ناجا از یک طرفه شدن محور مهران به ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد کلیه خودروها از ایلام به مرز مهران با توجه به بسته بودن مرز ممنوع شده و محور ایلام – مهران از شهر مهران به سمت ایلام یکطرفه شده است.

وی افزود: در عین حال محور ملک‌شاهی به مهران تنها برای تردد اتوبوس‌های خالی که برای بازگرداندن زائران مهران مراجعه می‌کنند درنظر گرفته شده‌است و هیچ گونه انتقال زائر به مهران چه از طریق اتوبوس و چه خودروهای سواری مقدور نیست، بنابراین زائران به هیچ وجه به مرز مهران مراجعه نکنند و مسیر خود را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه درنظر بگیرند.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیک راه‌های کشور نیز گفت: ترافیک در استان ایلام محورهای مهران - ایلام و ایلام – سرابله هم‌اکنون سنگین است. از سوی دیگر ترافیک در محور ایلام - دره شهر (سه راهی ملک‌شاهی) و ایلام – کرمانشاه و در استان البرز محور کرج - چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر 5 ) نیمه سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: در استان گیلان (محور اسالم – خلخال) بارش خفیف برف و در سایر محورهای استان‌های مازندران و گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز