خبرگزاری کار ایران

توکلی اعلام کرد:

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون نوبت صبح از ساعت ۸.۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۴ روز جمعه آغاز می شود و درهای ورود به حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ صبح و برای آزمون نوبت بعد ازظهر ۱۳.۳۰ بسته خواهد شد.

به گزارش ایلنا،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت:  ۴۵۲ هزار و ۶۴۸ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ شرکت کرده اند که از این تعداد، تاکنون ۲۰۵ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون در صبح جمعه برای تعداد ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و ۸۸ هزار و ۸۲۴ نفر مرد هستند، برگزار می شود. وی گفت: در بعد از ظهر جمعه آزمون برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن  و ۸۱ هزار و ۸۴۱ نفر مرد هستند برگزار می شود.

توکلی افزود: آزمون نوبت صبح از ساعت ۸.۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۴ روز جمعه آغاز می شود و درهای ورود به حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ صبح و برای آزمون نوبت بعد ازظهر ۱۳.۳۰  بسته خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۷۳۸۹