خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

شهرداری به تذکرات پاسخ نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۶۹

عضو شورای شهر تهران گفت: میزان دیون واقعی شهرداری تهران و هزینه تمام شده پروژه شهر آفتاب هنوز برای شورای شهر مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور با اشاره به اینکه براساس ماده 73 قانون شهرداری‌ها، شهردار برای پاسخگویی به تذکرات 10 روز فرصت دارد، گفت: شهرداری تا به حال چندین تذکر گرفته است در صورتی که طی این مدت پاسخگو نبوده است.

وی ادامه داد: از جمله این موارد مربوط به هزینه‌های انجام شده در پروژه شهر آفتاب است و هنوز شهرداری گزارشی در خصوص هزینه تمام شده این پروژه ارائه نداده است.

حکیمی‌پور افزود: همچنین میزان واقعی دیون شهرداری مشخص نیست و باید این میزان مشخص شود و ضروری است در خصوص منابع و مصارف شهرداری‌ دقت لازم به عمل آید.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه طرح این مسائل وظیفه قانونی ما است گفت: ما اعداد و ارقامی از میزان بدهی‌های شهرداری داریم که نگران‌کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت‌های منتشر شده از قالیباف در خصوص باج‌دهی شهرداران به شوراها اشاره کرد و گفت: صحبت‌های شهردار به سرعت پخش شده و موضوع گنگ است و اگر مشخص نشود که چه کسی باج خواسته و چه کسی باج داده است؛ موضوع آسیب‌رسان است.

وی تاکید کرد: شهردار باید توضیح دهد موضوع ازچه قرار است، زیرا این مورد در تمام شبکه‌ها پخش شده و این اظهارات حق قانونی ما است.

حکیمی پور تاکید کرد: ما هم نگرانیم شورا سیاسی شود، اما بیان این صحبت‌ها سیاسی کردن شورا نیست و شورا و شهرداری نباید از مسیر خدمتگزاری به مردم خارج شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز