خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در دیدار با جمعی از شورایاران مطرح کرد:

شورایاری‌ها در ترویج فرهنگ نظارت اجتماعی کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۹۹۰

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید نظارت جدی گرفته شود، چرا که در این صورت شهری پویا و مسئولانی پاسخگو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، احمد حکیمی‌پور در دیدار با جمعی از شورایاران محلات با اشاره به اهمیت وظیفه نظارتی شورایاری‌ها بر عملکرد مدیریت شهری گفت: سالهاست که شورایاری‌ها در سطح مناطق و محلات ارتباط و پیوند عمیقی با مردم و مدیریت شهری دارند و بنابراین تجربه شما می‌تواند در انجام هر چه بهتر وظایف مدیریت شهری منطبق با خواست عمومی مردم کمک کند.

حکیمی‌پور تصریح کرد: شکل گیری نظارت اجتماعی در تهران موجب فرهنگسازی این مهم در سایر شهر‌ها خواهد شد و به نظر من هر‌گاه مردم به عنوان ناظران اجتماعی در عرصه حضور داشته باشند اراده شهر به سوی کیفی شدن پیش می‌رود و مردم از شهر نشین به شهروند تبدیل می‌شوند و با آگاه شدن نسبت به حقوق خودشان به اداره مطلوب شهر بنابر مطالبه عموم جامعه کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اشکال ساختاری در شورای شهر فعلی گفت: در شورای شهر اول کمیته‌های نظارت را شکل داده بودیم و تهران به پنج پهنه تقسیم شده بود که متاسفانه بعد‌ها این کمیته منحل شد و اکنون جای خالی ان احساس می‌شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: شورایاری‌ها می‌توانند در پیوند با مردم برای معضلات شهری راهکارهای عملیاتی داشته باشند و در واقع به ترویج فرهنگ نظارت اجتماعی برای شکل گیری افکار عمومی در راستای کمک به حل مشکلات شهری بپردازند و در واقع این از وظایف ذاتی شورایاری هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز