خبرگزاری کار ایران

واکنش حکیمی‌پور درباره توهین به مردم تهران/ باید به دهن‌کجی‌ها پاسخ داده شود

عضو شورای شهر تهران گفت: درحالیکه برخی از اعضا اعلام تذکر کرده‌ بودند تا در خصوص موضوع انتخابات و توهین‌های صورت گرفته صحبت کنند وقت به آنها نرسید و در نهایت واکنش شورا از طریق آقای مسجد جامعی در رسانه‌ها منعکس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد حکیمی‌پور (عضو شورای شهر تهران) در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر در واکنش به اظهارات رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مشکل مملکت ما بخشی‌نگری و هر مسئولی که شروع به سخن گفتن کند اشک همه درمی‌آید. بنابراین باید بخشی‌نگری را کنار بگذاریم و همه ما در قالب برنامه پیش برویم.

حکیمی‌پور در ادامه به اتفاقات هفته گذشته در شورای شهر اشاره کرد و گفت: هفته گذشته اتفاقات ناخوشایندی افتاد و درحالیکه برخی از اعضا اعلام تذکر کرده‌ بودند تا در خصوص موضوع انتخابات و توهین‌های صورت گرفته صحبت کنند وقت به آنها نرسید و در نهایت واکنش شورا از طریق آقای مسجد جامعی در رسانه‌ها منعکس شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در آن جلسه هیچ صدایی بلند نشد اما از سوی برخی از افراد حرف‌های بدی مطرح شد که کاملا با صحبت‌های رهبری مغایرت داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید به دهن‌کجی‌ها پاسخ داده شود در واکنش به اظهارات شاکری درخصوص نتایج انتخابات در شهر تهران گفت: آماری که آقای شاکری در ابتدای جلسه درخصوص مشارکت مردم تهران مطرح کردند؛ درست نیست چرا که آمار رسمی افراد واجد شرایط در انتخابات 5/4 میلیون نفر است و بر این اساس 50  درصد مردم تهران پای صندوق‌های رای رفتند که انتظار می‌رود علت عدم حضور 50 درصد مابقی آسیب‌شناسی شود.

حکیمی پور اضافه کرد: ما باید فرمایشات امام را به صورت جامع و کامل استفاده کنیم و استفاده نقطه‌ای از سخنان و فرمایشات درست نیست.

کد خبر : ۳۵۳۸۸۰