خبرگزاری کار ایران

از سوی حجت الاسلام شهیدی؛

رویکردهای 3 گانه بنیاد شهید برای عمل به اقتصاد مقاومتی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۸۷

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت کاری بنیاد گفت: در این راستا توجه ویژه به مولفه‌های توانمندسازی،ارتقاء بهره‌وری و توسعه فرهنگی در بنیاد از اولویت اصلی برخوردارند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه، ضمن اشاره به شعار سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، رویکرد اصلی بنیاد را شروع و به نتیجه رساندن تحول در تمام محورها و موضوعاتی دانست که در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند.

وی تاکید کرد: از 24 بند سیاست کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 95 باید در خصوص موضوعات توانمندسازی نیروی انسانی، ارتقاء بهره‌وری، مدیریت مصرف، اصلاح و تقویت نظام مالی، صرفه‌جویی و سالم سازی، مبارزه با فساد، تقویت فرهنگ جهادی و گفتمان سازی به عنوان مواردی که باید توسط بنیاد اجرایی شوند، برنامه ریزی دقیق و اقدامات شایسته ای صورت گرفته باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوع توانمندسازی در حوزه اشتغال جامعه معزز ایثارگری گفت: با فعالیت های مفید انجام گرفته در 2 سال و نیم گذشته در بنیاد، 48 هزار و 372 نفر از ایثارگران تا پایان سال 94 از طریق استخدام در ادارات و خوداشتغالی و کارآفرینی مشغول به کار شده اند، اما تلاش ها در این حوزه باید همچنان ادامه داشته باشد.

معاون رییس جمهوری در پایان ضمن تاکید بر اهمیت ارائه گزارش در خصوص فعالیت های انجام شده گفت: معاونین و سایر مسئولان بنیاد باید ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده، اهداف کمی و دقیق را برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تهیه و پس از تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی بنیاد به اجرا درآورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز