خبرگزاری کار ایران

مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای گیلان/ سایر محور‌ها ترافیک روان

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۳۳۷

پلیس راهور نیروی انتظامی از مه گرفتگی و کاهش دید در استان گیلان در محورهای رشت – انزلی، رشت-لاهیجان و فومنات خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، به همین دلیل به رانندگان توصیه شده که قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کنند تا منجر به بروز تصادف در این محور‌ها با وجود مه گرفتگی و کاهش دید نشود.

براساس این گزارش، امروز پنجشنبه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پلیس راهور ناجا پیش‌تر محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را نیز بدین شرح اعلام کرده است.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه چهارم آذر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ششم آذرماه از محورهای کرج - جالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ششم آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ششم آذرماه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارم تا ششم آذرماه از محور هراز ممنوع است.

درمحور فیروزکوه تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ششم آذرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز