خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

بسته حمایتی مدارس غیردولتی به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۸۵

رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد: بسته حمایتی مدارس غیردولتی به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی در پاسخ به سوال روسای آموزش و پرورش کشور در خصوص آخرین وضعیت بسته حمایتی مدارس غیردولتی گفت: امسال بسته حمایتی به قوت خودش باقی خواهد ماند، این بسته هفت بند را شامل می‌شود که یکی از آنها مربوط به خرید خدمات آموزشی است.

وی افزود: در خصوص اجرای طرح خرید خدمات آموزشی، مجلس مواردی را مطرح و اعلام کرد که امکان ادامه اجرای طرح وجود ندارد، اما افرادی که سال گذشته مدارسی را به موسسات غیردولتی اجاره دادند، مشکل خاصی وجود ندارد و بخشنامه خرید خدمات آموزشی تا چند روز آینده ابلاغ می‌شود.

همچنین احمد صافی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش 760هزار نفر هستند که امسال 38 هزار نفر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

صافی با اشاره به اینکه 62 درصد از بازنشستگان کشور را بازنشستگان آموزش و پرورش تشکیل می دهند، گفت: وزیر آموزش و پرورش دو بخشنامه را به جهت استفاده بهینه از بازنشستگان آموزش و پرورش صادر کردند که بخشنامه اول در راستای سند تحول بود و در آن تاکید شده است که بازنشستگان آموزش و پرورش به عنوان مشاور مدیران کل مورد استفاده قرار گیرند و بخشنامه دیگر استفاده از بازنشستگان به عنوان مشاوران سازمانی 105 هزار مدرسه در کشور بوده است.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش سه خواسته خود را از وزیر آموزش و پرورش رفع تبعیض بین بازنشستگان آموزش و پرورش با سایر بازنشستگان، توجه جدی به سلامت روان، جسم و روح بازنشستگان و بهره مندی بازنشستگان گذشته از امتیازات رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز