خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

ارائه گزارش حسابرسی تلفیق بودجه سال 89 شهرداری به شورا با 5 سال تاخیر

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۸۳

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در صورتی که از گزارش حسابرسی تلفیق بودجه سال 89 شهرداری قانع نشویم، آن را به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ایراداتی در گزارشات تلفیق بودجه سال 89 شهرداری تهران وجود دارد، تاکید کرد: این گزارش با تاخیر چند سال بعد از سال عملکرد ارائه شده است که جای تامل دارد.

وی با انتقاد از خلاصه شدن گزارش تلفیق گفت: این گزارش به طور کامل در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفته است، این در حالی است که کسی حق ندارد گزارش را خلاصه شده در اختیار نمایندگان مردم در شورا قرار دهد، بلکه باید اعضا از تمامی موارد عملکرد بودجه شهرداری مطلع شوند.

رئیس کمیسیون سلامت با اشاره به اینکه گزارش حسابرسی از تلفیق بودجه سال 1389 با 5 سال تأخیر به صورت خلاصه به شورای شهر ارائه داده شده است که البته اعضای شورا با چنگ و دندان گزارش کامل را به دست آوردند، تاکید کرد: شهرداری تهران موظف است؛ در مورد تمام بندهای این گزارش به صورت مکتوب پاسخ ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. بدون شک در صورتی که از گزارش قانع نشویم، برای سازمان بازرسی کل کشور ارسال خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 5 ژوئن (15 خرداد) روز جهانی محیط زیست است، تاکید کرد: هر ساله از 15 تا 21 خردادماه به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است و انتظار داریم؛ در این هفته برنامه‌هایی برای افزایش آگاهی مردم در جهت نگهداری محیط زیست و افزایش اهتمام سیاستمداران در دستگاه‌های متولی برای مقابله با تخریب محیط زیست را شاهد باشیم.

حافظی عنوان کرد: متاسفانه در هفته محیط زیست شاهد هوای ناسالم در شهر تهران بودیم و به نظر می‌رسد؛ این غبار مربوط به زمین‌های جنوب غرب تهران است، لذا انتظار داریم؛ شهرداری تهران با همکاری مراکز علمی مرتبط و سازمان محیط زیست در مدت زمان کوتاه در خصوص شناسایی منبع این آلودگی اقدام کند و مداخلات پیشگیرانه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز