خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با ایلنا:

جانبازان بسیاری ادعا می کنند که درصد جانبازی‌شان درست تعیین نشده‌/کمیسیون پزشکی ما براساس ضوابط عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۸۶۶

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با جانبازانی که معتقدند؛ درصد جانبازی‌شان از سوی این بنیاد منصفانه تعیین نشده و کمتر از حد واقعی است، گفت: بسیاری از افراد چنین ادعایی دارند، اما این درصدها بر اساس ضوابط مشخص تعیین شده است.

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد جانبازانی که به درصد تعیین‌شده برای میزان جانبازی‌شان اعتراض دارند، گفت: بسیاری از افراد چنین ادعایی دارند، اما کمیسیون پزشکی ما بر اساس آیتم‌های تعیین‌شده و ضوابط،  درصدهای جانبازی را تعیین می‌کند و برخوردها سلیقه‌ای نیست.

وی ادامه داد: با این وجود، کسانی که مراجعه کردند و به درصد تعیین‌شده برای جانبازی‌شان اعتراض داشتند، پرونده‌شان را به کمیسیون پزشکی فرستادیم، تا با حضور خودشان به این مساله رسیدگی شود.

معاون رئیس جمهور در ارتباط با هزینه‌های سنگین جانبازان به ویژه هزینه‌های درمانی آنها در برابر دریافتی‌های پایینی که دارند، اظهار کرد: ما در حد توانمان برای رفع این مشکلات قدم برداشتیم و سعی کردیم که حداقل تمامی جانبازان و ایثارگران را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی در مورد داروها و خدمات درمانی که مشمول بیمه نمی‌شوند، افزود: برای حل این مشکل اقدام به تاسیس صندوق سلامت کرده‌ایم که تمامی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌هایشان می‌توانند، در مواردی که بیمه هزینه‌هایشان را متقبل نشده، از آن استفاده کنند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همچنین برای تسهیل استفاده از خدمات مناسب درمانی ایثارگران در تمامی استان‌ها، پزشکانی را نیز به  استان‌های مختلف کشور برای ویزیت جانبازان و ایثارگران اعزام کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز