خبرگزاری کار ایران

زاهدی در پاسخ به ایلنا خبر داد:

بررسی پرونده سرپرست دانشگاه تهران در دستور کار امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۶۸

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی پرونده سرپرست دانشگاه تهران در دستور کار امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسم بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی گفت: صلاحیت سرپرست‌ دانشگاه‌ها از طریق دو مرجع رسمی صورت می‌گیرد، در ابتدا گزارش‌هایی در خصوص عملکرد افراد به شورا می‌آید و پس از بررسی سوابق و عملکردها در جلسه شورا، سوال و جواب صورت می‌گیرد و در نهایت  رای‌گیری انجام می‌شود.

وی در خصوص سرپرستی طولانی مدت برخی بر دانشگاه‌ها گفت: سرپرستی طولانی مدت برای خود دانشگاه مشکل به وجود می‌آورد، چرا که مدت قانونی سرپرستی بر دانشگاه‌ها شش ماه است و اگر بیشتر از شش ماه شود، مراکز نظارتی می‌توانند نسبت به آن اشکال بگیرند. به این معنا که دیوان محاسبات می‌تواند وارد عمل شود و تمام هزینه‌ها و فعالیت‌هایی که بعد از شش ماه صورت گرفته را غیرقانونی اعلام کند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا صلاحیت مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در جلسه امروز شورا بررسی می‌شود یا خیر، اظهار داشت: صلاحیت مهرمحمدی در جلسه امشب شورا بررسی نمی‌شود.

زاهدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صلاحیت سرپرستی مهرمحمدی به سال بعد موکول می‌شود گفت: خیر تا آخر سال شورا دو جلسه دیگر تشکیل می‌دهد و ممکن است در این دو جلسه صلاحیت وی بررسی شود.

زاهدی همچنین در مورد بررسی صلاحیت سرپرست دانشگاه تهران گفت: بررسی صلاحیت نیلی در دستور کار جلسه امروز شورا قرار دارد، اما نمی‌دانم که وقت می‌شود یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز