خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر:

ارسال ۷ تن دارو به کربلا / ویروس کرونا در عراق مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۸۲

«از آنجا تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در عراق گزارش نشده است، لذا جای هیچ نگرانی برای زائران نیست، اما توصیه های پیشگیرانه همیشگی ما به زائران این است که بهداشت فردی را رعایت کنند»

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه ۷ تن دارو و تجهیزات به کربلای معلی ارسال شده است، گفت: همچنین، تیمهای درمانی جمعیت هلال‌احمر شامل ۶۰ پزشک و پرستار برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) به کربلا اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سید علی مرعشی افزود: گروههای پزشکی اعزامی جمعیت هلال‌احمر به کربلا شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار و امدادگر هستند که ۲ روز قبل از نیمه شعبان برای خدمت‌رسانی به زائران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه پزشکی اعزامی تا ۳ روز پس از نیمه شعبان در خدمت زائران خواهند بود، درباره ویروس کرونا توضیح داد: از آنجا تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در عراق گزارش نشده است، لذا جای هیچ نگرانی برای زائران نیست، اما توصیه های پیشگیرانه همیشگی ما به زائران این است که بهداشت فردی را رعایت کنند.

مرعشی تاکید کرد: شستشوی مرتب دستها، دوری از حضور در ازدحام‌ها، استفاده از ماسک و سجاده‌های شخصی نکات بهداشتی است که زائران همواره باید در مکه و مدینه و عتبات عالیات آنها را رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز