خبرگزاری کار ایران

جزئیات راه‌اندازی دانشکده خانواده دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۷۹

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) از روند راه‌اندازی دانشکده خانواده در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، سال گذشته در راستای چگونگی و نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تسهیل در اجرای مقررات و آئین‌نامه‌های مرتبط با آن و ارائه راهکارهای نوآورانه، کارگروه خانواده و جمعیت در ذیل معاونت آموزشی و با نظارت معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شده است. 

یکی از مصوبات این کارگروه ایجاد دانشکده خانواده است که در گام اول با تأسیس دانشکده خانواده در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و الزهرا (س) موافق شده است. 

الهه مرندی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س)، در این باره در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: مجوز دانشگاه خانواده در شورای گسترش آموزش عالی به دانشگاه الزهرا اعطا شده است و سال گذشته تأسیس دانشکده خانواده در هیئت امنای دانشگاه به تصویب رسیده است. 

وی افزود: دانشگاه‌ها، گروه‌ها و رشته‌هایی که قرار است ذیل این دانشکده ایجاد شود را تعریف کرده‌ایم و در هیئت امنای آتی دانشگاه پس از تصویب دانشکده خانواده به رسمیت شناخته خواهد شد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) گفت: در واقع به دنبال ایجاد رشته‌ها در وزارتخانه و جذب هیئت علمی برای این دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز