خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از امدادرسانی در استان های درگیر سیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۸۲

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی استان‌های کشور، از حضور و امدادرسانی ۵۷۰ امدادگر در عملیات جوی ۳ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات، به بیان جزییات عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در ۲۹ اسفند تا روز دوم فروردین ۱۴۰۳ و تا ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۱۳ استان متاثر از سیل (آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مازندران، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند. 

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۵۷۰ نفر امدادرسانی کردند و ۲۲۵ نفر را اسکان اضطراری دادند. ۱۳۵ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. 

محمودی با بیان این که ۱۳۲ تیم امدادی، شامل ۵۷۱ امدادگر در عملیات جوی حضور داشتند، افزود: امدادگران با استفاده از دستگاه پمپاژ، آب جمع شده در ۹۴ واحد مسکونی را تخلیه کردند. 

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۲۱ دستگاه چادر، ۷۱۵ تخته پتو، ۳۱۱ تخته موکت، ۱۹۱۶ کیلوگرم نایلون، ۲۰۴ ست شستشو، ۴۸ ست بهداشتی، ۱۲۱۵ قوطی کنسروجات، ۱۰۵ کیلوگرم برنج، ۱۵۴ کیلوگرم حبوبات، ۱۳۴ کیلوگرم قندوشکر و ۲۵۱ بسته غذایی توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز