خبرگزاری کار ایران

چهارمین برنامه پژوهشی شمس تبریزی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۱۲

چهارمین برنامه پژوهشی شمس تبریزی به منظور ارتقاء همکاری‌های فناورانه و نوآورانه بین‌المللی با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و فناوری کشور ترکیه (توبیتاک)، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه تبریز، مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف به منظور ارتقاء همکاری‌های فناورانه و نوآورانه بین‌المللی با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و فناوری کشور ترکیه (توبیتاک)، چهارمین فراخوان برنامه پژوهشی شمس تبریزی را برگزار می‌کند. 

در این فراخوان، پروژه‌های پژوهشی که بر تولید دانش فنی جدید یا حل مشکلات فناورانه تمرکز دارند، در حوزه‌های فنی- مهندسی، انرژی، علوم انسانی و اجتماعی، مهندسی کشاورزی و بیوتکنولوژی مورد حمایت قرار خواهند گرفت. این برنامه پژوهشی با مشارکت و بسترسازی دانشگاه تبریز و با مشارکت مرکز مطالعات و همکاری‌های بین‌المللی وزارت علوم و موسسه تحقیقات علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (نیماد) برگزار می‌شود. 

در همین راستا از پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای مشارکت در این برنامه دعوت شده است. 

گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی به نشانی ms. cissc. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز