خبرگزاری کار ایران

اعطای پایه تشویقی به ۳۴۵ عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۱۸

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌تبریز، از اعطای پایه تشویقی به ۳۴۵ تن از اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه تبریز، غلامرضا حجتی، با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های دفتر امور اعضای هیئت علمی دانشگاه و برگزاری منظم جلسات کمیته ترفیع پایه، با اعطای (یک یا دو) پایه تشویقی به ۳۴۵ عضو هیئت علمی دانشگاه موافقت شد. 

به گفته وی این پایه‌های تشویقی، در راستای اجرای ماده ۵۳ آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، با بررسی ۴۲۶ پرونده درخواستی واصله، در هیئت ممیزه دانشگاه تصویب و با تلاش همکاران اداره کارگزینی اعضای هیئت علمی دانشگاه، در احکام کارگزینی اعمال شده است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌تبریز، یادآور شد: همچنین تعداد ۵۲ پایه تشویقی نیز برای اعضای هیئت علمی دانشگاه بناب و تعداد ۷ پایه تشویقی نیز برای اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی بررسی و در هیئت ممیزه دانشگاه به تصویب رسید. 

به گفته وی، بررسی پرونده‌های درخواست پایه تشویقی به طور منظم در دفتر امور اعضای هیئت علمی و کمیته ترفیع دانشگاه ادامه دارد. 

حجتی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سقف پایه‌های تشویقی هر عضو هیئت علمی حداکثر ۲ پایه در سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز