خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اعلام کرد:

نوسازی اتوبوسرانی غرب تهران با ۱۴۶ دستگاه جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۴۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در غرب پایتخت با ۱۴۶ دستگاه اتوبوس جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: از دهه فجر امسال تا کنون ۱۴۶ دستگاه به ناوگان غرب تهران افزوده شده است تا روند خدمت‌رسانی به شهروندان در این محدوده بهتر شود.

وی افزود: بر اساس قراردادهایی که با تولیدکنندگان داخلی برای تامین ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس منعقد کرده‌ایم، نزدیک به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل گرفته‌ایم که این اتوبوس‌ها به‌ تدریج وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ناوگان نوسازی نشده بود ولی با قراردادهای که با تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسته شده است، در آینده نزدیک نوسازی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. در این راستا چندی پیش هم ۳۰ دستگاه اتوبوس به منطقه ۲۱ افزوده شده بود.

علیزاده همچنین درباره تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای ایام پایانی سال گفت: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در خطوطی که به مقصد مراکز مهم خرید منتهی می‌شود در دو هفته پایانی سال تا ساعت ۱۱ شب افزایش پیدا کرده است. در خطوط ۹ گانه تندرو هم تعداد اتوبوس تقویت می‌شود تا روند جابجایی مسافران در این بخش هم افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان هم خطوط اتوبوسرانی تقویت می‌شود و از سوی دیگر ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن نیز تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده در پایان گفت: خدمات‌رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی به شهروندان برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال از دیگر خدمات این شرکت در روزهای پایانی سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز