خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اعلام کرد:

هم‌اکنون ۲۱۰۰ «اتوبوس شاغل» به تهرانی‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۰۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، هم‌اکنون حدود ۲۱۰۰ دستگاه «اتوبوس شاغل» در خیابان‌های تهران مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش ایلنا، آیین بهره‌برداری از طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران صبح امروز - شنبه ۸ مهرماه - در قالب هفتاد و چهارمین رویداد امید و افتخار شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت، محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، سید محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران و جمع دیگری از مدیران شهری برگزار شد.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در این رویداد گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت‌رسانی به شهروندان همیشه پیشتاز است و دغدغه‌های شهردار تهران معطوف به حوزه حمل‌ونقل عمومی مشهود است. در حوزه حمل‌ونقل بزرگ‌ترین دغدغه شهردار محترم ابتدا گسترش ناوگان و بعد کسب رضایت حداکثری مردم بوده است.

وی افزود: تحولات دوساله مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل هم در این مسیر بوده است. همه افتخارات این انقلاب بزرگ در شرکت‌ واحد برای همکاران ما، مدیران شهری و شورای شهر تهران است. در کنار حمایت‌های همه جانبه شهردار محترم، پیگیری‌های مسیر، توسط شورای انقلابی شهر تهران کمک بزرگی در این راه بوده است. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: بزرگترین قراردادهای نوسازی شرکت واحد شهر تهران در دوره جاری مدیریت شهری منعقد شده است. اتفاق دیگری که با تاکید دکتر زاکانی رخ داد، راه‌اندازی همیار اتوبوس است. شرکت واحد و شهرداری تهران نظارت ۲۴ساعته روی عملکرد ناوگان دارد، اما در این راه به نظارت مردم نیز احتیاج داریم. شهروندان با شماره گیری کد دستوری آن #۲۲*۱۳۷* می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند. اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز