خبرگزاری کار ایران

تمهیدات اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۷۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از تمهیدات این شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: برای سرعت و سهولت در جابه‌جایی شهروندان در روزهای پرترافیک پایانی سال، تدارک گسترده‌ای دیده شده است که از جمله می‌توان افزایش عوامل خطوط، نظارت میدانی و هوشمند، تقویت خطوط شبانه‌روزی تندرو و خطوط منتهی به مراکز مهم خرید اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی می‌شوند یا از مقاصد مذکور عبور می‌کنند، تا ساعت ۱۱ شب افزایش می‌یابد، ضمن این که خطوط ۹گانه تندرو که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند نیز تقویت خواهند شد.

وی افزود: خدمات رسانی ویژه اتوبوسرانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور از دیگر خدمات این شرکت است.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده در پایان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان در ایام پایانی سال فعالیت همکاران ما در اتوبوسرانی نیزافزایش می‌یابد و ارائه خدمات حمل و نقلی به بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن نیز تا پاسی از شب و پایان کار نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز