خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۵۰ کیلومتر تونل جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۴۰

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر این که برای اجرای ۱۵۰ کیلومتر تونل جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران پروژه‌های متعددی تعریف کرده‌ایم، گفت: در نظر داریم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را در همین دوره جبران کنیم.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران درباره برنامه مدیریت شهری برای کنترل آب‌های سطحی پایتخت گفت: یکی از موضوعات اساسی شهرداری افزایش تاب‌آوری و ایمنی عمومی شهر است. در این راستا یکی از مسائل حائز اهمیت توجه به زیرساخت‌های شهری از جمله مدیریت سیلاب و بازچرخانی آب است.

وی با بیان این که شرکت خاکریز آب به عنوان مجری و متولی این‌گونه پروژه‌ها برنامه‌های جدی در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: برای محقق شدن این طرح اجرای ۷۰۰ کیلومتر تونل برای تهران در نظر گرفته شده که از این مقدار ۱۵۰ کیلومتر باقی مانده است.

حق‌بین گفت: طبق برنامه باید سالانه ۱۰ کیلومتر به این مسیر تونلی  اضافه شود، منتهی به جهت عدم تناسب بودجه با برنامه این امکان برای همکاران ما در شرکت خاکریز آب تاکنون به طور کامل فراهم نشده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، معاون شهردار تهران با تاکید بر این که برای تحقق این امر پروژه‌های متعددی تعریف کرده‌ایم، ادامه داد: پیمانکاران متفاوتی را در نظر داریم تا بتوانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را در همین دوره جبران کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز