خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

اولین پل مکانیزه و مجهز به سیستم برف‌زدایی در تهران در آستانه بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۶۶

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اولین پل مکانیزه شهر تهران که مجهز به سیستم برف‌زدایی است، در منطقه یک پایتخت در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین با اشاره به عملیات احداث پل‌های B۹ و B۱۰ در منطقه یک تهران توضیح داد: این دو پل در محدوده اتوبان ارتش در دست اجرا قرار دارد. منطقه یک به‌ویژه در این محدوده جزو مناطق برف خیز و مستعد شرایط زمستانی خاص است.

وی افزود: با رویکرد تحولی و نگاه نوآورانه که در حوزه فنی و عمرانی داریم، به صورت پایلوت اولین پل مکانیزه شهر تهران را که مجهز به سیستم برف‌زدایی است، در این محدوده ساختیم. پل B۹ با روش پاشش مایع استات کلسیم منیزیم در دست اجرا قرار دارد و روزهای پایانی عملیات پروژه در حال طی شدن است. 

معاون شهردار تهران با بیان این که امیدواریم طی هفته‌های آتی پروژه را به شهروندان تحویل دهیم، عنوان کرد: شرایط جوی ممکن است که زمان ما را چند روزی به تعویق بیندازد. به هر جهت این اولین پلی است که با این روش در دست احداث معاونت فنی قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌بین در پایان گفت: پل B۱۰ نیز پل دیگری است که در منطقه یک و محدوده اتوبان ارتش در دستور کار ما قرار دارد. عملیات اجرایی آن به تازگی شروع شده است. این پروژه با روش دیگری تجهیز خواهد شد؛ به جهت اینکه روش‌های سنتی استفاده نمک و شن که برای آسفالت، جداول و محیط زیست مضر است، اتخاذ تدابیری نو جزو تکالیف شهرداری از طرف شورای شهر است؛ بنابراین این پل‌ها به روش مکانیزه برف زدایی خواهند داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز