خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

پیشرفت ۹۸ درصدی زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۵۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تاکید بر آغاز شمارش معکوس برای بهره‌برداری از زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی گفت: پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه به مرز ۹۸ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین با بیان این که پروژه زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی به مرحله اجرای روکش آسفالت رسیده است، گفت: در اجرای عملیات روسازی زیرگذر بلوار کوهک و دسترسی‌های راستگرد این تقاطع از حدود ۵ هزار تن بتن غلتکی استفاده شده است. 

وی افزود: طبق برآوردها روسازی این پروژه نیازمند حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت است و اجرای این عملیات طی ۵ روز آینده به سرانجام خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه نیز اظهار داشت: در حال حاضر عملیات جدولکاری در دسترسی‌های راستگرد تقاطع بلوار کوهک به پایان رسیده است و نصب پایه‌های روشنایی با توجه به اجرای فونداسیون این تاسیسات، طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اتمام عملیات نصب هندریل‌ها، سایر اقدامات تکمیلی از قبیل نصب تابلوهای ترافیکی و اجرای گالری هدایت آب‌های سطحی در زیرگذر بلوار کوهک را در مراحل نهایی دانست.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی به مرز ۹۸ درصد رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این زیرگذر به همراه مجموعه مسیرهای دسترسی طی هفته‌های آتی  به بهره برداری خواهد رسید.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کوهک شامل اجرای یک زیرگذر شمالی – جنوبی زیر بزرگراه شهید همدانی با هدف پیوند دادن بلوار کوهک شمالی و جنوبی به یکدیگر است. اجرای یک مسیر راستگرد از شمال بزرگراه آزادگان به شمال بلوار کوهک و یک مسیر راستگرد از شمال بلوار کوهک به غرب بزرگراه شهید همدانی از جمله بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز