خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

آغاز ساخت ۲ ابرپروژه پل بعثت و دوگاز در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۹۰

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان این که برای سال آینده دو ابرپروژه پل بعثت و دوگاز را کلنگ‌زنی خواهیم کرد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فاز اول پروژه دوگاز در منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان می‌شود.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران درباره ابرپروژه‌هایی که قرار است سال آینده به بهره‌برداری برسد یا کلنگ‌زنی شود، گفت: با نگاه اولویت‌دار، پروژه‌هایی در دست اجرا داریم؛ شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)، آزادراه شهید شوشتری و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی پروژه های بسیار مهمی هستند که تمام تلاشمان را می کنیم تا در همین دوره مدیریت شهری به شهروندان تحویل بدهیم. 

وی با بیان این که علاوه بر این‌ها، دو پروژه دیگر نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفته است، اظهار داشت: این دو پروژه نیز مقیاسی کلان دارند. اولین ابرپروژه که سال آینده کلنگ‌زنی خواهد شد، پل بعثت است. طول این پل یک و نیم کیلومتر است و شیب راهی حدودا ۲.۲ کیلومتر دارد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر به این که احداث پل بعثت بسیار مهم، عظیم و اثرگذار است و در منطقه ۱۶ قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات مورد نیاز برای ساخت پل را برنامه‌ریزی و طراحی کرده‌ایم. همچنین مطالعات آن انجام شده و مشاور و پیمانکار پروژه انتخاب شده است. برنامه‌ریزی‌های تجهیز کارگاه برای ساخت پل نیز در دستور کار معاونت قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌بین با اشاره به دومین پروژه‌ای که سال ۱۴۰۳ کلنگ‌زنی خواهد شد، عنوان کرد: پروژه دو گاز در منطقه ۲۱ هم ابر پروژه جدید ما است که برنامه‌ریزی‌های ساخت آن انجام شده است. این پروژه قرار است که در دو فاز اجرا بشود. استارت فاز اول آن را سال آینده می‌زنیم و امیدوارم که این فاز سال آینده تکمیل و تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز