خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

۶۰ درصد مسیر فاز اول آزادراه شهید شوشتری آماده اجرای آسفالت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۶۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ۶۰ درصد از مسیر فاز اول آزادراه شهید شوشتری، آماده اجرای آسفالت و روسازی نهایی است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت از آخرین روند پیشرفت فاز اول پروژه آزادراه شهید شوشتری بازدید کرد. 

حق‌بین در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت‌های اجرایی صورت‌گرفته در این زمینه گفت: خوشبختانه فضاهای اجرایی باتوجه‌به رفع بخشی از معارضات، تغییرات محسوسی داشته است و ان‌شاءالله ظرف سه هفته آینده ۲ کیلومتر از مسیر در مرحله اجرای آسفالت قرار می‌گیرد و با این اقدام حدود ۶۰ درصد از روسازی نهایی مسیر انجام می‌شود. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در بازدید امروز شاهد فعالیت‌های مستمر و عملیات عمرانی بعد از پل‌های ثامن بودیم که باتوجه‌به بلاتکلیفی این محدوده در سال‌های قبل، مشکلات اجرائی و فنی خاصی به وجود آمده بود و شرایط برای تکمیل و اتصال این بخش به بزرگراه امام رضا (ع) نیز فراهم شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق‌بین در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان بهمن‌ماه بخش قابل‌توجهی از مسیر آزادراه شهید شوشتری آسفالت شود و بخش‌های باقیمانده به‌واسطه وجود معارضین در آینده نزدیک و پس از رفع معارضین موجود در فاز اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز