خبرگزاری کار ایران

توافق معاونت‌های شهرداری تهران برای ساخت ۴ پارکینگ عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۴۴۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران برای اجرای ۴ پروژه دیگر احداث پارکینگ عمومی به مرحله توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری فعلی به نهضت پارکینگ‌سازی اظهار کرد: آنچه الان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد، پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش است که فعال بوده و به مراحل خوبی رسیده است.

وی با بیان این که امیدواریم که تا پایان سال جاری، سازه پروژه را که سال‌هاست رها شده، به مرحله فندانسیون برسانیم، گفت: تکنیک ساخت این پروژه به روش تاب‌دار است و سازه از بالا به پایین اجرا می‌شود و از این جهت و به لحاظ فنی بسیار خاص است.

حق‌بین خاطرنشان کرد: پروژه پارکینگ امیرکبیر را سال گذشته تقدیم مردم کردیم و پروژه پارکینگ مینابی را ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده با ظرفیت پارک ۴۵۰ دستگاه خودرو تحویل شهروندان منطقه ۱۵ خواهیم داد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر این که معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران برای اجرای ۴ پروژه دیگر احداث پارکینگ عمومی به مرحله توافق رسیده‌اند، ادامه داد: این ‌پروژه ها در مرحله طراحی قرار دارد؛ زمین‌ها تحویل داده شده است و به محض نهایی شدن طرح‌ها، پیمانکار انتخاب می‌شود و وارد فاز اجرا می‌شویم. 

وی با اشاره به ظرفیت هر یک از پارکینگ‌های در دست احداث عنوان کرد: پارکینگ نیایش ظرفیت ۱۲۸۰ خودرو، امیرکبیر حدود ۵۰۰ خودرو و مینایی هم ۴۵۰ خودرو را دارد.

حق‌بین به مبلغ اعتبار هر کدام از این سه پروژه نیز اشاره و بیان کرد: برای پارکینگ‌های نیایش، امیرکبیر و مینایی به ترتیب تقریبا ۷۰۰ میلیارد، ۲۶۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. 

معاون شهردار تهران با بیان این که پارکینگ امیرکبیر آماده احداث است، گفت: پارکینگ امیرکبیر یک پروژه حدودا ۱۰ ساله است که به دلایل مختلف از منطقه به سازمان ترافیک ‌و بخش‌های مختلف مدیریتی معطل شده بود و مشکلات اعتباری داشت.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌بین در پایان گفت: از ابتدای مدیریت شهری ششم پروژه پارکینگ امیرکبیر در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری قرار گرفت و در حال حاضر حدود یک سال است که به شهروندان سرویس می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز