خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری اعلام کرد:

۳ پارکینگ عمومی به سرانه فضاهای پارک تهران اضافه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۱۲۳

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران گفت: تهران در حال حاضر ۳ پارکینگ عمومی در حال احداث است و امیدواریم که طی برنامه زمان‌بندی‌شده، اولین پارکینگ (پارکینگ مینابی) در اواخر پاییز به بهره‌برداری برسد، درهمین راستا تا پایان سال جاری نیز پارکینگ جوادیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، مسعود حق‌لطفی درباره برنامه‌های سازمان متبوعش برای حل معضل کمبود جای پار در تهران اظهار داشت: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری تهران در حال حاضر ۳ پارکینگ عمومی در حال ساخت دارد و امیدواریم که طی برنامه زمان‌بندی‌شده، اولین پارکینگ (پارکینگ مینابی) در اواخر پاییز به بهره‌برداری برسد. تا پایان سال جاری نیز پارکینگ جوادیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر قرارداد ۴ پارکینگ با مجموعه سازمان حمل و ترافیک شهرداری تهران امضا شده ایت و در حال طراحی آنها هستیم و فکر می‌کنم دو مورد از آنها در اوایل زمستان آماده اجرا شود.

وی افزود: ۲ پارکینگ دیگر هم حداکثر تا اواخر سال اقدامات شروع پروژه آن کلید خواهد خورد که طی یک برنامه ۱۰ ماهه قرار است این ۴ پارکینگ ساخته و تقدیم شهروندان تهرانی شود.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که با احداث این ۴ پارکینگ، تا چه اندازه به ظرفیت پارکینگ‌های پایتخت اضافه خواهد شد، اظهار داشت: سازمان ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که نیاز به ۳۰ هزار پارکینگ برجی دارد تا بتواند تقریبا آن نیازهای اولیه را تامین کند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حق‌لطفی در پایان گفت: برنامه آغاز ساخت ۱۳ پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک برای سال ۱۴۰۲ قرار دارد که ۴ مورد از آنها را ما در حال استارت زدن هستیم و ۹ پارکینگ دیگر هم خود سازمان ترافیک رأسا به عنوان سازمان متولی در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز