خبرگزاری کار ایران

تلاش برای تکمیل مرکز اقامتی - درمانی یاورشهر ۹ در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۲۲

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پروژه عملیات احداث فاز دوم مرکز اقامتی - درمانی یاورشهر ۹ بازدید کرد و گفت: برای تکمیل فاز دوم این مرکز از تمام توان خود به صورت شبانه‌روزی استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مسعود حق‌لطفی در ادامه بازدیدهای هفتگی خود از پروژه فاز دوم مرکز اقامتی - درمانی یاورشهر ۹ از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران ارشد این سازمان صورت پذیرفت، جلسه‌ای نیز در محل پروژه برگزار شد و گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه و در خصوص راهکارهای رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

حق‌لطفی در این جلسه با بیان این که کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران است، گفت: با سرعت و دقت تمام برای تکمیل فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ از همه توان خود به صورت شبانه‌روزی استفاده می‌کنیم.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در پایان این جلسه، خواستار ارائه آمار و گزارشات دقیق به صورت هفتگی از عوامل پروژه شد.

گفتنی است، احداث این پروژه در محدوده منطقه ۴، حسب ماموریت محوله از سوی قرارگاه اجتماعی شهر تهران مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های نگهداری و مهارت‌آموزی معتادان متجاهر در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار دارد و فاز نخست آن در مهرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.

فاز دوم پروژه به مساحت ۳ هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار متر مربع در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز