خبرگزاری کار ایران

زنگ مجلس فردا در مدارس کشور زده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۴۱

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی زنگ مجلس روز هشتم اسفندماه در مدارس سراسر کشور کوک می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در راستای حضور حداکثری در انتخابات امسال گفت: طرح زنگ مجلس با تمرکز بر کنشگری همکاران فرهنگی و حضور دغدغه مندانه در کلاس‌های درس به صورت متمرکز روز سه شنبه هشتم اسفند در تمامی مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

معاون وزیر تصریح کرد: براساس اجرای این طرح، در تمامی کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات، مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب، تاثیر رای یکایک آحاد جامعه در انتخابات، دلایل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای و مثال‌های عینی از اقدامات مثبت مجلس برای دانش آموزان توضیحاتی خواهند داد. 

پورثانی در ادامه بیان کرد: در راستای غنی‌تر شدن این زنگ بسته محتوایی توسط معاونت تهیه شده و در کانال‌های معاونت پرورشی در برنامه کاربردی شاد منتشر شده است. 

شایان ذکر است امسال ۴۸۷۰۰۰ رای اولی در انتخابات شرکت موثر خواهند داشت و در کنار برنامه زنگ مجلس، طرح‌هایی از قبیل پویش نشان آزادی، جشن رأی اولی‌ها یا جشن تکلیف سیاسی، روایت همدلی، شوق حضور نیز در معاونت پرورشی و فرهنگی با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز