خبرگزاری کار ایران

جلسه همفکری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۳۷

نشست همفکری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های استان تهران در محل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در این جلسه ابراهیم علی دوست نایب رئیس فدراسیون و مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: موضوع برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در هیئت دولت به تصویب رسید و به همه دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شده است تا در راستای برگزاری این رویداد به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمک کنند. 

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه این بازی‌ها در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیشنهاد شده است که این رویداد در شهریور ماه ۱۴۰۳ و هفته وحدت در ۳۰ رشته ورزشی برگزار شود. 

علی‌دوست در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری این رویداد بزرگ استان تهران است تا بر این اساس بتوانیم ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های استان تهران را به دانشجویان بین‌المللی نشان دهیم تا این رویداد بتواند در راستای جذب دانشجویان بین‌المللی نیز موثر واقع شود. 

گفتنی است در این جلسه در خصوص محل برگزاری مسابقات، اسکان، نوع رشته‌ها، حمل و نقل و امکانات ورزشی گفت و گو و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز