خبرگزاری کار ایران

به منظور توسعه مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی؛

کارگاه دستیاری مراکز مشاوره و تندرستی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۷۳

همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور توسعه مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی کارگاه دستیاری مراکز مشاوره و تندرستی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، امروزه توجه به گسترش فرهنگ انجام فعالیت‌های بدنی، تغییر شیوه زندگی افراد جامعه از غیرفعال به فعال بیش از گذشته ضرورت یافته است از آنجاییکه دانشگاه‌ها از جمله مراکزی هستند که نقش محوری در افزایش سلامت روانی، جسمانی و بهبود کیفیت زندگی احاد جامعه به ویژه دانشجویان دارند اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در راستای پایش تندرستی نسبت به ارزیابی سلامت جسمانی دانشجویان اقدام کرده است. 

به همین منظور برای اولین بار کارگاه دستیاری مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی ویژه کارشناسانی که در این مراکز مشغول به کار هستند به صورت تئوری و عملی و با حضور متخصصان در سه بخش ساختار قامتی، ترکیب بدنی و ادراک بدنی به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. 

کارگاه دستیاری مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی با حضور ۱۳۹ نفر از کارشناسان دانشگاه‌ها در دو بخش خانم‌ها و آقایان از ۸۲ دانشگاه از برگزار شده است. 

لازم به ذکر است؛ ۸۲ دانشگاه دارای مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی فعال هستند که ارزیابی از دانشجویان جدید الورود را در پاییز سال جاری در دانشگاه‌های کشور اجرا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز