خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش ۴۶ هزار مترمربعی فضاهای آموزشی تهران تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از افتتاح ۲۶ پروژه آموزشی، مشتمل بر ۲۳۶ کلاس درس و افزایش ۴۶ هزار و ۲۰۱ متر مربعی فضاهای آموزشی شهر تهران خبر داد.

«علیرضا کریمیان» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درمورد برنامه‌های تحولی اظهار کرد: ما نظام مسائل آموزش و پرورش شهر تهران را احصا کرده‌ایم و برنامه‌های تحولی خوبی داریم و افتتاحیه‌هایی نیز در ایام دهه فجر خواهیم داشت. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در این ایام در شهر تهران، شاهد افتتاح حداقل ۲۶ پروژه آموزشی خواهیم بود که در مجموع مشتمل بر ۲۳۶ کلاس درس خواهد بود و ۴۶ هزار و ۲۰۱ متر مربع تا پایان سال ۱۴۰۲ به فضاهای آموزشی شهر تهران اضافه خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ۲۶ پروژه‌ای که در این ایام افتتاح می‌شود شامل فضاهایی برای مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در مناطق مختلفی از شهر تهران خواهد بود. 

کریمیان تصریح کرد: روز جمعه در منطقه ۱۸ با حضور مقامات، به صورت نمادین، یکی از بهترین و بزرگترین هنرستان‌های تربیت بدنی کشور را افتتاح خواهیم کرد و امکانات و تجهیزات این مدرسه بسیار کامل و به روز است. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد تامین نیروهای باکیفیت و جوان در شهر تهران در راستای تقویت مدارس دولتی نیز گفت: برنامه‌هایی در مقاطع ابتدایی و متوسطه به همین منظور طراحی شده مانند درس‌نامه‌ها که در اختیار مدارس قرار می‌گیرد. 

کریمیان بیان کرد: همچنین برنامه‌های آموزشی و تولیدات محتوای مناسب در قالب برخط و غیربرخط هم وجود دارد که مدارس می‌توانند از آن بهره ببرند. 

او گفت: در دبیرستان البرز نیز نهضتی به منظور تقویت مدارس دولتی به راه افتاده که بهترین معلمان و با تجربه‌ترین آن‌ها برنامه‌هایی برای تقویت دانش آموزان تهیه می‌کنند که بسیار مفید است. بنابراین یکی از برنامه‌هایی که برای تقویت مدارس دولتی در نظر داریم همین تولید محتواهاست. 

کریمیان اضافه کرد: همه عواملی که در کیفیت آموزش موثر است به دقت شناسایی و بررسی شده؛ نیروی انسانی، تراکم دانش آموزان در کلاس و… همه موثر هستند و تقویت هرچه بیشتر این عوامل برنامه‌های دراز مدت می‌طلبد که آن را دنبال می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی بهنگام بهره‌مندی دانش آموزان کیفیت آموزش را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز