خبرگزاری کار ایران

اجرای ۲ طرح دسترسی در غربی‌ترین نقطه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۳۷

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی یک پل دوربرگردان و تعریض یک زیرگذر در انتهای بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی صداقتی درباره جدیدترین پروژه عمرانی سازمان سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران توضیح داد: با توجه به وجود شهرک‌ها و مراکز تجاری و گردشگری در انتهای بزرگراه شهید خرازی و بهره‌برداری از ساختمان شماره ۲ بیمارستان شریعتی در ماه‌های آتی، جهت تسهیل تردد شهروندان استان‌های تهران و البرز، اجرای یک دسترسی شرق به شرق در قالب یک دستگاه پل دوربرگردان و یک دسترسی غرب به غرب در قالب تعریض یک زیرگذر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پل دوربرگردان، ۴۵۰ متر طول و ۸ تا ۱۰ متر عرض دارد و دارای ۲ لاین عبوری و ۲ پیاده‌رو است. با تعریض زیرگذر موجود، ۳ لاین عبوری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، احداث ۴.۹ کیلومتر کندرو و دسترسی محلی، ۲.۲ کیلومتر دیوارسازی و اجرای شبکه جمع‌آوری و آب‌های سطحی را از سایر بخش‌های این پروژه عنوان کرد.

صداقتی همچنین بخشی از عرصه‌های پادگان شهید ناصر محمدی، اداره راه و شهرسازی و دیوار پست برق را به‌عنوان معارضین ملکی و تیرهای روشنایی، لوله آب خام ۲۰۰۰ میلیمتر، دکل برق فشارقوی و تابلوهای تبلیغاتی را به‌عنوان معارضین تأسیساتی برشمرد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به آغاز اجرای این پروژه در آذرماه سال جاری، از پی‌کنی کوله و ستون جبهه شمالی متعاقب اعمال یک مرحله انحراف ترافیک خبر داد و زمان بهره‌برداری از این دسترسی‌ها را سال آینده دانست.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه احداث پل دوربرگردان و تعریض زیرگذر (محدوده بیمارستان شریعتی) در قالب فاز ۲ پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی تعریف و اجرای آن در آذرماه امسال آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز