خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی و پل شهید مختاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۳۳

صبح امروز (شنبه ۲ دی‌ماه) در قالب هشتاد و هفتمین رویداد امید و افتخار شهرداری تهران، دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی و پل شهید مختاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در قالب هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمع دیگری از مدیران شهری پایتخت، صبح امروز (شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲) برگزار شد.

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این مراسم گفت: افتتاح‌های امروز پنجمین و ششمین افتتاح سازمان مهندسی از دسته پروژه‌های تحت تعهد است. پل ایثارگران، پروژه شهید بروجردی، زیرگذر کوهک و راست‌گرد گلها از پروژه‌های قبلی سال جاری بودند که تاکنون افتتاح شده‌اند.

وی با بیان این که تا پایان سال ۱۸ پروژه براساس تعهدی که به شهردار تهران داده‌ایم، تقدیم شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: معمولا پروژه‌های عمرانی با مطالعاتی که انجام می‌شود برای شهر تعریف و پیاده می‌شود، اما این دو پروژه خاستگاه مردمی داشته است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در پروژه غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی، ۱۶ حلقه شمع و ۵ هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام شده است. پروژه معارضان ریز و درشتی داشت که با تدبیر پیمانکار کار انجام شد و پروژه با هزینه ۴۳ میلیارد تومان به ثمر نشست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پروژه پل شهید مختاری هم با خواست مردم منطقه به سرانجام رسید. پل مختاری ۲۰ حلقه شمع و ۸۲۰۰ مترمربع قالب‌بندی داشت که خاصیت آن این است که در عرض ۶ ماه با همت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به ثمر نشست. این دو پروژه مجموعا بالغ بر ۵.۵ کیلومتر مسیر شهروندان را کوتاه می‌کند و سهم به‌سزایی در آسایش مردم منطقه دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، صداقتی همچنین درباره آخرین وضعیت آسفالت‌ریزی در معابر شهر تهران نیز توضیح داد: در حال حاضر از مرز یک میلیون و چهارصد هزار تن آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ گذشته‌ایم و تنها صد هزار تن با میزان تعهدشده امسال فاصله داریم که آسفالت‌ریزی این میزان، فقط دو هفته زمان می‌برد که این سرعت کار باعث رضایت شهروندان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز