خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۸۱

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۶۲ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی صداقتی با اشاره به تکمیل ستون‌ها و سرستون‌های مربوطه و اجرای کوله‌های پل تقاطع بزرگراه شهید آوینی با خیابان زهره‌وند، از نصب ۸ تیر (جبهه شمالی) این پل خبر داد و افزود: از۱۶ تیر بتنی باقی مانده برای تکمیل عرشه این پل، ۸ تیر (جبهه جنوبی) به‌زودی نصب خواهد شد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: دیوارهای وزنی و سازه‌ای شیب‌راهه شمالی تکمیل شده و متعاقب اتمام فوندانسیون دیوارهای شیب‌راهه جنوبی، آرماتوربندی و قالب بندی این دیوارها در مراحل نهایی قرار دارد و بتن‌ریزی آنها ظرف روزهای آتی آغاز می‌شود.

صداقتی با اشاره به ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و سنگ‌ریزی به‌منظور اجرای رمپ و لوپ ضلع جنوبی این تقاطع، از ادامه عملیات خاکی در این بخش خبر داد و افزود: در جبهه شمالی تقاطع و دوربرگردان شمال به شمال خیابان زهره‌وند، عملیات زیرسازی در حال اجراست.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفته است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز