خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران خبر داد:

بهره‌برداری از پل دسترسی شهرک شهید خرازی در پاییز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۴۸

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از پیشرفت ۹۶ درصدی پل دسترسی شهرک شهید خرازی روی بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: این پروژه راهگشای عمرانی، پاییز امسال تحویل شهروندان شود.

به گزارش ایلنا، مهدی صداقتی با بیان این که متعاقب اجرای عرشه پل دسترسی شهرک شهید خرازی، اقدامات تکمیلی همچون اجرای قرنیز، هندریل و زیرساخت روشنایی به پایان رسیده است، افزود: پیاده روسازی و ایزولاسیون عرشه پل درحال انجام است.

وی با یادآوری این که بهره‌برداری از پل شهرک شهید خرازی منوط به احداث دو معبر در امتداد شمالی و جنوبی پل است، تاکید کرد: در امتداد جنوبی پل، ۱۵۰ متر مربع برای اتصال به خیابان بینش در دست بهسازی است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر عملیات احداث ۱۴۰ متر مربع در امتداد شمالی پل (شهرک شهید خرازی) متعاقب رفع معارضات و موانع اجرایی آغاز شده است. اکنون پیشرفت عملیات اجرایی پل دسترسی شهرک شهید خرازی به مرز ۹۶ درصد رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه راهگشای عمرانی، پاییز امسال تحویل شهروندان شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پل دسترسی شهرک شهید خرازی (R12)، روی بزرگراه شهید همدانی و در بخش حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد و بهره‌برداری از آن، علاوه بر بهبود دسترسی ساکنان شهرک شهید خرازی، سبب تسهیل رفت‌وآمد شهروندان در این محدوده از غرب پایتخت خواهد شد. عملیات اجرایی این پروژه که به صورت دو پل رفت‌وبرگشت طراحی شده است، از بهار ۱۴۰۱ آغاز شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز