خبرگزاری کار ایران

توکلی‌زاده در یادواره «یاران سلیمانی» مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۶۲

معاون شهردار تهران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در تهران در حال رخ دادن است، گفت: در تلاشیم با ترویج فرهنگ ایثار در پایتخت، نام و یاد حاج قاسم را به عنوان اسطوره فداکاری و جبهه مقاومت به شایستگی برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، یادواره «یاران سلیمانی»، نکوداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب- سه‌شنبه ۱۲دیماه۱۴۰۲- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار فلاح زاده جانشین فرماندهی نیرو قدس سپاه پاسداران، جمعی از مدیران شهری و خانواده شهدای مدافع حرم در برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سرمایه اصلی هر شهری شهروندان آن است، تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام میزبان خانواده ۲۴ هزار شهید است و این عزیزان بزرگترین سرمایه معنوی شهر ما هستند که افتخار ما خادمی خانواده‌های شهداست.

وی افزود: فضیلت‌های انسانی در دنیا گم شده‌ بود، اما با عظمت و فداکاری شهیدان ما در دفاع مقدس و جبهه مقاومت این فضیلت‌ها زنده شد.

معاون شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در تهران در حال رخ دادن است. در تلاشیم با ترویج فرهنگ ایثار در پایتخت، نام و یاد حاج قاسم را به عنوان اسطوره فداکاری و جبهه مقاومت به شایستگی برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز