خبرگزاری کار ایران

باقری خبر داد؛

آغاز نظرسنجی عمومی طرح «من شهردارم ۲»؛ از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۵۵

معاون شهردار تهران از آغاز نظرسنجی عمومی از شهروندان تهرانی در راستای اجرای طرح «من شهردارم ۲» از ۱۱ آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، با بیان اینکه ۱۱ آذرماه فاز نظرسنجی از شهروندان برای طرح «من شهردارم ۲» آغاز خواهد شد، گفت: تاکنون همکاران ما امکان‌سنجی پروژه‌هایی که مردم در مرحله اول پیشنهاد داده اند را بررسی کرده اند.

وی ادامه داد: بالغ بر چند هزار پروژه پیشنهاد شده و امکان سنجی شده است تا ببینیم چه تعداد از این پروژه‌ها می‌توانند در مرحله نظرسنجی نهایی قرار بگیرند.

باقری ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوان با زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده فاز نظرسنجی طرح «من شهردارم ۲» را به خوبی پیش برد، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که بیش از یک میلیون شهروند در نظرسنجی این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سال قبل حدود ۲۰۰۰ پروژه در معرض نظرسنجی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آنچه در دومین سال اجرای طرح «من شهردارم» برای ما اهمیت دارد، امکان‌سنجی طرح‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: افزایش بودجه برای پروژه‌های برآمده از طرح «من شهردارم ۲» نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز