خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش وزارت بهداشت:

همه تخصص‌های لازم پزشکی در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۵۱

معاون آموزش وزارت بهداشت گفت: با اقدامات هیات امنای صرفه‌جویی ارزی خوشبختانه نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزش وزارت بهداشت در حاشیه مراسم گرامیداشت عباس شیبانی گفت: نقش هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در درمان بیماران کاملا مشخص است. از همان ابتدای تاسیس هرگونه کار درمانی و تشخیصی که برای بیماران لازم بوده انجام داده است تا از اعزام بیماران به خارج از کشور جلوگیری شود.

وی ادامه داد: طبیعتا اگر نیاز به دستگاه و تجهیزاتی بود که به دلیل آن بیمار مجبور به اعزام به خارج از کشور بو هیات امنای ارزی آن دستگاه یا تجهیزات را وارد می کرد درخصوص برخی از رشته ها اعضای هیات علمی ما باید آموزش هایی را می دیدند تا بتوانند آن خدمت را ارائه دهند و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی این شرایط را فراهم می کرد و اعضای هیات با اعزام به خارج از کشور این دوره ها را می دیدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت کشور به گونه ای است که ما نیاز به اینکه بیماری به خارج از کشور اعزام کنیم نداریم. همه تخصص‌های لازم در کشور وجود دارد درحوزه تجهیزات ممکن است کمبودهایی داشته باشیم اما از نظر آموزش با توجه به سطح بالای پزشکان و اساتید خوشبختانه نیاز نداریم که برای درمان بیماران شورا تشکیل دهیم که به خارج اعزام شوند و این از برکات کارهایی است که هیات امنای صرفه‌جویی ارزی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز