خبرگزاری کار ایران

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر:

مردم سالاری در هلال احمر به آن اعتبار می‌بخشد/ تاکید بر خدمت‌رسانی با حفظ کرامت انسانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۲۸

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در آخرین روز از سفر خود به استان کرمان، با حضور در نشست شورای مدیران و هیأت مدیره هلال‌احمر استان کرمان با تاکید بر لزوم همدلی و هم افزایی در فعالیت‌ها به تبیین اهداف و ماموریت‌های جمعیت هلال‌احمر پرداخت. 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این نشست خدمت‌رسانی با حفظ کرامت انسانی را هویت اصلی در جمعیت هلال احمر برشمرد که باید با اهتمام و توجه ویژه در مسیر آن گام برداشت و فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را بر مبناء آن دنبال کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین معزی با تاکید بر اینکه حفظ هویت هلال احمر که همان خدمت‌رسانی است؛ مسئله‌ای مهم به شمار می‌آید، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شکل گرفته است تا بتواند از درد و رنج جامعه بکاهد. 

وی افزود: هدف این است که بتوانیم در پرتو کرامت انسانی خدمات خود را به دردمندان و نیازمندان ارائه دهیم. 

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود با اشاره به اینکه این جمعیت یک بنگاه اقتصادی نیست، تصریح کرد: برخی از فعالیت‌های امدادی که در ایران به واسطه ظرفیت بالای داوطلبی انجام می‌شود، در سایر کشورهای جهان توسط نهادهای دیگر دولتی انجام می‌شود. 

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی جمعیت هلال احمر را معین دولت در برخی خدمات دانست و افزود: هلال احمر یک دستگاه دولتی نیست بلکه جمعیتی مردمی در کنار دولت و البته برای خدمت به مردم است، چرا که این مردم سالاری در هلال احمر است که به آن اعتبار می‌بخشد. 

وی با اشاره به آیات و روایات، دیگرخواهی و کمک به هم نوع را برآمده از آموزه‌های دینی و از جمله اهداف جمعیت هلال‌احمر دانست که اعضای این مجموعه در راستای آن گام بر می‌دارند. 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه از استان کرمان به عنوان استان عالم و شهیدپرور یاد کرد و در بخش‌هایی از سخنان خود به مرور برخی از رویدادهای انقلاب اسلامی در این استان پهناور پرداخت. 

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به اهمیت رسیدگی و بررسی مشکلات موقوفات هلال احمر کرمان نیز در این نشست اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌ها در موقوفات اجرای نیات واقفین است. 

وی در پایان از مسئولان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان به منظور برگزاری برنامه‌های متعدد در این سفر قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز