خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛

مهارت افزایی ۱۳۶ امدادگر در مرکز آموزش‌های تخصصی لنگرود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۴۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان گفت: ۱۳۶ نفر در قالب ۳۴ تیم از سراسر کشور در دوره مهارت افزایی در مرکز آموزش‌های تخصصی چاف لنگرود شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، هادی سلیمی با اشاره به برگزاری طرح ملی تابان ویژه بانوان امدادگر و نجاتگر به میزبانی جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: این دوره با هدف سنجش و ارزیابی، آمادگی و توانمندی بانوان تیم‌های تابان در مواقع بحرانی صورت گرفت.

وی ادامه داد: دوره‌های پیش بیمارستانی، حمایت روانی، برپایی اردوگاه و اسکان اضطراری از جمله مواردی است که در دوره توان افزایی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۳۶ نفر در قالب ۳۴ تیم از سراسر کشور در مرکز آموزش‌های تخصصی چاف لنگرود مهارت آموختند، گفت: دو تیم ۴ نفره از نجاتگران گیلان در این دوره کشوری شرکت کردند.

سلیمی با بیان اینکه اعضای تیم‌ها دوره‌های آموزش تخصصی را گذرانده‌اند، اضافه کرد: در همه حوادث و بحران‌ها نظیر سیل، زلزله و بلایای طبیعی از ظرفیت این تیم‌ها برای برپایی اسکان اضطراری آسیب دیدگان با عنوان تیم اسکان، توزیع اقلام امدادی، تیم درمانی با عنوان پیش بیمارستانی و تیم حمایت روانی بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز